KÜÇÜKKUYU BELEDİYE BAŞKANLIĞINDAN
İ L A N
2025 YILI HAZİRAN AYI 2. BİRLEŞİM MECLİS KARARLARI İLANI
5393 Sayılı Belediye Kanununun 20. maddesi gereğince Küçükkuyu Belediye Meclisi 04.06.2025 Çarşamba Günü saat 14.30 da Belediyemize ait olan Mıhlı Mahallesi, Akgün Albayrak Caddesi, Seğmen Hotel yanında bulunan Küçükkuyu Belediyesi Tanıtım Merkezi Salonunda, gündem maddelerini görüşerek aşağıdaki Meclis Kararlarını almışlardır.
TÜM HALKIMIZA VE MECLİS ÜYELERİMİZE İLAN OLUNUR
KARAR NO: 2025/57
Gündem 1: Çevre Koruma ve Kontrol Müdürlüğünün 2025 yılı Terminal Ücret Tarifesinin revize edilmesine dair 02.06.2025 tarih, 2025/09 sayılı Plan ve Bütçe Komisyon raporunun görüşülmesi.
Karar: Çevre Koruma ve Kontrol Müdürlüğünün 28.05.2025 tarih ve 24559 sayılı yazısı ile teklif edilen Belediye Meclisinin 02.06.2025 tarihli 1. birleşiminde görüşülerek 2025/54 sayılı Meclis Kararı ile Plan ve Bütçe komisyonuna havale olan Belediyemize ait Sahil Mahallesi, Şehit Emin Pamukçu Sokak, No:2 adresinde bulunan Küçükkuyu Şehirlerarası Otobüs Terminalinin, Karayolu Taşıma Yönetmeliğinin 6. maddesinin 14. fıkrasının (b) bendi ve Karayoluyla Yolcu Taşımacılığında Kullanılan Terminallere ilişkin Tavan Ücret Tarifeleri Hakkında Tebliğin 5. Maddesi gereği Çevre Koruma ve Kontrol Müdürlüğünce hazırlanan 2025 yılı Terminal Ücret Tarifesi revizyonu ile ilgili Meclise sunulan 02.06.2025 tarih, 2025/09 sayılı Plan ve Bütçe Komisyon raporunun okunmuş sayılarak karara bağlanmak üzere görüşülmesi sonucu Raporun Komisyondan geldiği şekli ile uygunluğuna Meclisimizce katılanların oy birliği ile karar verildi.
PLAN BÜTÇE KOMİSYONU RAPORU
TEKLİF: Küçükkuyu Belediyesi 2025 Mali yılı Terminal Ücret Tarifesi KOMİSYON İNCELEMESİ: Belediyemize ait Sahil Mahallesi, Şehit Emin Pamukçu Sokak, No: 2 adresinde bulunan Küçükkuyu Şehirlerarası Otobüs Terminalinin, Karayolu Taşıma Yönetmeliğinin 6. maddesinin 14. fıkrasının (b) bendi gereğince sahip olduğu T2 Yetki Belgesine istinaden; 31/12/2021 tarih ve 31706 sayılı Resmi Gazete ile yürürlüğe giren Karayoluyla Yolcu Taşımacılığında Kullanılan Terminallere ilişkin Tavan Ücret Tarifeleri Hakkında Tebliğin 5. maddesi ve yine aynı tebliğin Ek-1 Formuna göre yasal sınırlar gözetilerek düzenlenen ve Ulaştırma, Denizcilik ve Haberleşme Bakanlığı IV. Bölge Müdürlüğüne gönderilen ücret tarifesi ile ilgili idaremize verilen 01.06.2022 tarih ve 0789 sayılı dilekçe bahsi geçen Küçükkuyu Belediyesi Yolcu Terminali Tavan Ücret Tarifesinde uygulanan ücretlerin yüksek olduğu, tarifenin tekrar gözden geçirilerek makul bir seviyeye çekilmesi yönündeki talebin incelenmek üzere Küçükkuyu Belediye Meclisinin 02.06.2025 tarihli toplantısında 2025/54 sayılı karara bağlanarak komisyonumuza havale edilen 2025 Mali yılı Terminal Ücret Tarifesi ile ekleri incelemesi sonucunda; KOMİSYON KARARI: Belediyemize ait Sahil Mahallesi, Şehit Emin Pamukçu Sokak, No: 2 adresinde bulunan Küçükkuyu Şehirlerarası Otobüs Terminalinin, Karayolu Taşıma Yönetmeliğinin 6. maddesinin 14. fıkrasının (b) bendi gereğince sahip olduğu T2 Yetki Belgesine istinaden; 31/12/2021 tarih ve 31706 sayılı Resmi Gazete ile yürürlüğe giren Karayoluyla Yolcu Taşımacılığında Kullanılan Terminallere ilişkin Tavan Ücret Tarifeleri Hakkında Tebliğin 5. maddesi ve yine aynı tebliğin Ek-1 Formuna göre yasal sınırlar gözetilerek düzenlenen ve Ulaştırma, Denizcilik ve Haberleşme Bakanlığı IV. Bölge Müdürlüğüne gönderilen ücret tarifesi revizyonu incelenmiş olup, Küçükkuyu Terminalinde uygulanacak giriş/çıkış ücretleri raporumuzda belirtildiği şekliyle Oybirliği ile uygun görülmüştür.
Yüce Meclise arz olunur.
|
KARAR NO: 2025/58
Gündem 2: Fen İşleri Müdürlüğünün Görev ve Çalışma Yönetmeliğinin revize edilmesine dair 02.06.2025 tarih, 2025/10 sayılı Plan ve Bütçe Komisyon raporunun görüşülmesi.
Karar: Fen İşleri Müdürlüğünün 28.05.2025 tarih ve 24574 sayılı yazısı ile teklif edilen “Belediye ve Bağlı Kuruluşları ile Mahalli İdare Birlikleri Norm Kadro İlke ve Standartlarına Dair Yönetmelikte Değişiklik Yapılmasına İlişkin Yönetmelik ” çerçevesinde 09.12.2022 tarih ve 2022/87 sayılı Belediye Meclis Kararı ile kabul edilen Fen İşleri Müdürlüğünün Görev ve Çalışma Yönetmeliğine dair; Park ve Bahçeler Müdürlüğü bünyesinde yürütülmekte olan hizmetler Fen İşleri Müdürlüğünce yürütüleceğinden; 5393 sayılı Belediye Kanunun Belediye Meclisinin görev ve yetkilerinin belirtildiği 18. maddesinin (m) bendi gereğince revize edilen Fen İşleri Müdürlüğünün Görev ve Çalışma Yönetmeliği ile ilgili Meclise sunulan 02.06.2025 tarih, 2025/10 sayılı Plan ve Bütçe Komisyon raporunun okunmuş sayılarak karara bağlanmak üzere görüşülmesi sonucu Raporun Komisyondan geldiği şekli ile uygunluğuna Meclisimizce katılanların oy birliği ile karar verildi.
PLAN BÜTÇE KOMİSYONU RAPORU
TEKLİF: Fen İşleri Müdürlüğünün Görev ve Çalışma Yönetmeliğinin revize edilmesine dair 28.05.2025 tarih ve 24574 sayılı müzekkeresinin görüşülmesi. KOMİSYON İNCELEMESİ: 02.06.2025 tarih ve 55 sayılı Meclis Kararı ile komisyonumuza havale edilen Belediye ve Bağlı Kuruluşları ile Mahalli İdare Birlikleri Norm Kadro İlke ve Standartlarına Dair Yönetmelikte Değişiklik Yapılmasına İlişkin Yönetmelik çerçevesinde 09.12.2022 tarih ve 2022/87 sayılı Belediye Meclis Kararı ile kabul edilen Fen İşleri Müdürlüğünün Görev ve Çalışma Yönetmeliğine dair; Park ve Bahçeler Müdürlüğü bünyesinde yürütülmekte olan hizmetler Fen İşleri Müdürlüğünce yürütülecek olması sebebiyle revize edilen Fen İşleri Müdürlüğünün mevcut görev ve çalışma yönetmeliğinin incelenmesi sonucunda;
T.C. KÜÇÜKKUYU BELEDİYE BAŞKANLIĞI FEN İŞLERİ MÜDÜRLÜĞÜ GÖREV VE ÇALIŞMA YÖNETMELİĞİ
BİRİNCİ BÖLÜM Amaç, Kapsam, Dayanak, Temel İlkeler ve Tanımlar
Kuruluş Madde 1. Fen İşleri Müdürlüğü, ilgili mevzuatta Belediyelere verilen görevlerin müdürlüğü ilgilendiren kısımlarını yerine getirmek üzere; 5393 sayılı Belediye Kanunu ile 22.02.2007 tarihli ve 26442 sayılı Resmî Gazete’ de yayımlanarak yürürlüğe konulan Belediye ve Bağlı Kuruluşları ile Mahalli İdare Birlikleri Norm Kadro İlke ve Standartlarına Dair Yönetmelik hükümlerine uygun olarak kurulmuştur. Amaç Madde 2. Bu yönetmeliğin amacı, Fen İşleri Müdürlüğünün kuruluş, görev, yetki ve sorumlulukları ile çalışma usul ve esaslarını belirleyerek, hizmetlerin daha etkin ve verimli bir şekilde yürütülmesini sağlamaktır. Kapsam Madde 3. Bu Yönetmelik, Küçükkuyu Belediye Başkanlığı Fen İşleri Müdürlüğündeki personellerin görev, yetki ve sorumlulukları ile çalışma usul ve esaslarını kapsar. Dayanak Madde 4. 5393 Sayılı Belediye Kanunu, 4734 sayılı Kamu İhale Kanunu,4735 sayılı Kamu İhale Sözleşmeleri Kanunu, 2886 sayılı Devlet İhale Kanunu ve diğer kanun ve yönetmelik hükümlerine dayanılarak hazırlanmıştır. Temel İlkeler Madde 5. Küçükkuyu Belediye Başkanlığı Fen İşleri Müdürlüğü tüm çalışmalarında; 1) Karar alma, uygulama ve eylemlerde şeffaflık, 2) Hizmetlerin temin ve sunumunda yerindelik ve ihtiyaca uygunluk, 3) Hesap verebilirlik, 4) Belediye kaynaklarının kullanımında etkinlik ve verimlilik esastır. Tanımlar Madde 6. Bu Yönetmelikte geçen: 1) Belediye : Küçükkuyu Belediyesi’ni, 2) Başkanlık : Küçükkuyu Belediye Başkanlığı’nı, 3) Başkan : Küçükkuyu Belediye Başkanını 4) Encümen : Küçükkuyu Belediye Encümenini, 5) Meclis : Küçükkuyu Belediye Meclisini, 6) Müdürlük : Fen İşleri Müdürlüğü’nü 7) Müdür : Fen İşleri Müdürü’nü, 8) Personel : Fen İşleri Müdürlüğü Personelini 9) Yönetmelik : Fen İşleri Müdürlüğü Görev ve Çalışma Yönetmeliğini ifade eder. İKİNCİ BÖLÜM Teşkilat, Görev Yetki ve Sorumluluk Teşkilat Madde 7. 1- Fen İşleri Müdürlüğünün teşkilat yapısı aşağıda belirtilen şekildedir. a) Müdür b) Fen İşleri Müdürlüğü Personeli (Memur, İşçi, Sözleşmeli Personel ve Şirket Personeli) 2- Müdürlük şeması aşağıda belirtildiği şekildedir.
Bağlılık Madde 8. Fen İşleri Müdürlüğü, 5393 sayılı Belediyeler Kanunu’nun 48. maddesi gereğince Belediye Başkanına bağlı olarak çalışan bir müdürlüktür. Başkan bu görevi bizzat veya görevlendireceği kişi eliyle yürütür. Müdürlük esasen iki birimden oluşmaktadır. Müdürlüğün Görev, Yetki ve Sorumluluğu Madde 9. Fen İşleri Müdürlüğü, Başkanlık Makamının emir ve direktiflerinin kamu ve vatandaşların taleplerinin yerine getirilmesi, verilen görev ve yetkilerin kullanılması kapsamında ilgili tüm yasa ve yönetmelikleri ayrıca diğer ilgili mevzuatlar çerçevesinde işlemlerin yürütülmesi ve sonuçlandırılmasını sağlar. Fen İşleri Müdürlüğü, bu yönetmelikte sayılan görevleri ve 5393 sayılı Belediye Kanununa dayanarak Belediye Başkanınca kendisine verilen tüm görevleri kanunlar çerçevesinde yapmaya yetkilidir. Fen İşleri Müdürlüğü, Belediye Başkanınca ve Belediye Başkan Yardımcısınca verilen ve bu yönetmelikte tarif edilen görevler ile ilgili yasalarda belirtilen görevleri gereken özen ve çabuklukla yapmak ve yürütmekle sorumludur. Fen İşleri Müdürü görev, yetki ve sorumluluğu Madde 10. 1) Müdürlüğü Başkanlık Makamına karşı temsil eder, 2) Müdürlüğün sevk, idare ve disiplininden sorumludur. 3) Belediye Başkanının ve /veya yetki verdiği Başkan Yardımcısının gözetimi ve denetimi altında, yürürlükteki mevzuat gereği Müdürlüğün sevk ve idaresini, gerektiğinde organize edilmesine ilişkin dahili düzenlemeleri yapar, 4) Müdürlüğün tüm faaliyetlerinde ilgili kanun, tüzük, yönetmelik, genelge, tebliğ, iş metotları ve diğer ilgili yürürlükteki mevzuata riayet eder, 5) Müdürlüğü ilgilendiren konularda gerekli bilgi akışını sağlar Başkanlık Makamından aldığı talimatları yerine getirir, 6) Müdürlüğün işlerini en kısa zamanda ve en ekonomik olarak istenen şekilde sonuçlandırmak üzere planlar, 7) Göreviyle ilgili diğer mevzuat ve bu yönetmelik ile kendisine verilen görevlerin gereği gibi yerine getirilmesini sağlar, 8) Fen İşleri Müdürlüğü ile diğer Müdürlükler ve ilgili birimler arasındaki koordinasyonu sağlar, 9) Müdürlüğü ilgilendiren konulardaki kurul, komisyon vb. toplantılara katılarak bağlı olduğu Müdürlüğü temsil eder, 10) Müdürlüğün her türlü teknik ve idari işlerinin; kanun, talimat, bildiri ve genelgeler çerçevesinde en iyi şekilde sevk ve idare edilmesini sağlar. 11) Gelecekte doğacak ihtiyaçlara cevap verebilecek şekilde elindeki kadro, makine, işyeri ve teçhizatın planlamasını yapar, 12) Müdürlüğünün verimli çalışması için yasaların verdiği yetki çerçevesinde her türlü teknolojik gelişmeyi takip eder ve uygular, 13)Kendisinin ve personelinin beceri ve mesleki bilgi açısından gelişmesini sağlamak üzere eğitimlere katılmasını sağlar, 14) Müdürlükle ilgili her türlü iç/dış yazışmalardan haberdar olur, Başkana, Encümene, Meclise teklifler sunar, verilen kararların uygulanmasını sağlar, 15) Müdürlüğün çalışma usul ve esaslarını belirleyip, programlayarak, çalışmaların bu programlar doğrultusunda yürütülmesini sağlar, 16) Müdürlüğe gelen tüm belge ve evrakları ilgisine göre personeline havale eder ve sonuçlarını takip eder. 17) Fen İşleri Müdürlüğü Birimlerinde çalışanların görevlerini yaparken, görevleri ile ilgili mevzuat hükümlerine uyup uymadığını kontrol eder, uymayanları Başkanlığa rapor eder. Fen İşleri Personeli görev, yetki ve sorumluluğu Madde 11. 1) Müdürlüğün tüm faaliyetlerinde ilgili kanun, tüzük, yönetmelik, genelge, tebliğ, iş metotları ve diğer ilgili yürürlükteki mevzuata riayet eder, 2) Kanun, yönetmelik, tüzük ve genelgelerin kendine yüklediği sorumluluklar dâhilinde Müdürlüğünün görev alanına giren aşağıdaki görevleri; geciktirilmeden ve tam olarak yerine getirilir. 3) Müdürlüğünün kendisine tevdi edilen işlerini en kısa zamanda ve en ekonomik şekilde icra ederek sonuçlandırır, 4) Faaliyetlerin devamlılığını sağlamak için, yapılan işlemlerle ilgili her türlü kaydı tutar, gerekli belgeleri düzenler ve takip eder, önemli olan evrakı usulüne uygun muhafaza eder, 5) Yapılan şikâyetleri anında ve yerinde kontrol ederek olumsuzluğu giderir ve şikâyet sahibini bilgilendirir, 6) Kendi faaliyet alanı ile ilgili yazışmaları yapar, Fen İşleri Müdürlüğü Birimleri Fen İşleri Kalemi (Evrak Kayıt ve satın alma) görev, yetki ve sorumluluğu Madde 12. 1) Müdürlüğe gelen ve giden bütün evrakları kaydeder, ilgili birimlere iletmek, cevaplandırmak ve sonuçlandırmak. 2) Müdürlüğün bütçesini hazırlayarak Mali Hizmetler Müdürlüğüne ve birim faaliyet raporlarını hazırlayarak ilgili Birim/Müdürlüğe sunmak. 3) Müdürlüğe yapılan yazılı şikâyetleri ve talepleri değerlendirmek, dilekçeleri cevaplamak, sorunlara diğer müdürlüklerle veya kamu kurum ve kurumları ile koordineli olarak çözüm bulmak. 4) Müdürlük ile ilgili gerek kendi birimine ve gerekse elektronik ortamda gelen şikâyetlerle ve taleplerle ilgili olarak gerekli araştırmaların yapılmasını ve ilgili kişi veya kurumlara gerekli cevapların verilmesini sağlamak. 5) Diğer kurum ve kuruluşlar tarafından hazırlanan çevrenin geliştirilmesi ile ilgili plan ve projelere destek vermek, yapılan çalışmalara katılım sağlamak, 6) Belediyede bulunan diğer birimlerin ortak ihtiyaçlarının karşılanması durumunda mal ve hizmet tedariki işlemlerinde alımı gerçekleştirecek müdürlüğün belirlediği alım usulüne uygun olarak (ihale veya doğrudan alım) işlemlerinin gerçekleştirilmesi için destek sağlamak, 7) Müdürlük için gerekli makine ve teçhizat satın alınması ve bunun için gerekli şartnameleri hazırlamak. 8) İşbu yönetmelikte hüküm bulunmayan hallerde yürürlükteki mevzuat hükümlerine göre çalışmalar yapmak. 9) Müdürlük bünyesinde yapılacak ilgili işlerin yürütülebilmesi için 4734, 4735 ve 2886 sayılı kanununlar çerçevesinde gerekli mal, hizmet ve yapım işleri ile ilgili ihale dosyalarını hazırlamak, takip etmek ve sonuçlandırmak. Garaj Birimi görev, yetki ve sorumluluğu Madde 13. Garaj Birimi Personeli yukarıda belirtilen ”Genel Görevler” de dahil olmak üzere aşağıda sayılan işlemleri de yürütmekle görevlidir. İtfaiye Birimi görev, yetki ve sorumluluğu Madde 14 1) Yangınlara müdahale etmek ve söndürmek, akabinde düzenlenen itfaiye raporu ile ilgili kolluk kuvvetlerine bilgilendirme yapmak. 2) Su baskınlarına müdahale etmek, 3) Doğal afetler ve olağanüstü durumlarda kurtarma çalışmalarına katılmak, 4) Talep edilmesi halinde orman yangınlarının söndürülmesi ve su takviyesi çalışmalarına katılmak, 5) İşyeri, eğlence yeri, fabrika ve akaryakıt istasyonları yangın önleme yönetmeliğin kapsamı yönünden denetlemek, bu konularda mevzuatın öngördüğü izin vermek 6) İş yeri açma ve çalışma ruhsatı taleplerinde ilgili yönetmelik kapsamında İtfaiye raporu düzenlemek. 7) Belediye Başkanının verdiği diğer görevleri yapmak. İnşaat, Su, Kanalizasyon, Ulaşım ve Kademe İşleri görev, yetki ve sorumluluğu Madde 15. 1) Belediyemiz demirbaşlarında kayıtlı tekerlekli araçlar ile sabit veya hareket edebilir alet ve araçların arıza, bakım, onarım ve tamiratını yapmak, gerektiğinde yedek parça, malzeme ve lastik ihtiyaçları için her türlü mal ve malzeme tedarikini sağlamak, 2) Toplu ulaşım hizmetlerini yapmak veya yaptırmak. 3) Belediye sınırları içinde yeni içme suyu isale hattı, kanalizasyon isale hattı yapmak ve bu hatlara ait parsel ve muayene bacası gibi alt yapı tesisatlarının yapımı ile bu tesisatlarda oluşan tamir ve onarım çalışmalarını yapmak. 4) Belediye sınırları içinde eski veya yeni yolların açılması halinde açılan yollara ihtiyacına göre mıcır veya asfalt atılması, kilitli parke taş yapılması veya ihtiyaca göre bu konulara ait her türlü inşai faaliyet yapılması gibi üst yapıya ilişkin hizmetleri yapmak. 5) Belediyemiz demirbaşlarında kayıtlı her türlü eşyanın; marangoz, elektrik, demir aksamının tamirini yapmak, diğer Müdürlük ve Birimlerden gelen yeni eşya taleplerini karşılamak. 6) Küçükkuyu Belediye sınırları içinde defin işlemi hariç morg ve cenaze nakil işlemleri yapmak. Temizlik İşleri görev, yetki ve sorumluluğu Madde 16. 1) Belediye sınırları içerisindeki çöp toplama, taşıma, cadde, sokak ve meydanların süpürülmesi ile pazaryerleri cadde, sokak ve meydanların yıkanmasını sağlamak. 2) Belediye sınırları içerisindeki tüm cadde ve sokaklarda katı atıkların düzenli olarak toplanmasını ve toplanarak nakledilmesini sağlamak. 3) Hafriyat ve Katı Evsel Atıkların taşınması, toplanması ve bertarafının sağlanması. 4) Çevre Müdürlüğü ile koordineli olarak Katı atıkların Katı Atıkların Kontrolü Yönetmeliği’nde belirtilen standartlar dâhilinde uzaklaştırılmasını sağlamak, 5) Belediyeye ait alanlarda halkın yoğun katılımıyla gerçekleşen düğün, toplantı ve etkinlikler ile dini bayramlarda temizlik konusunda atıklarının toplaması ile temizlik hizmeti sunmak. 6) Belediye sınırları içerisindeki park-bahçe, yeşil alan, rekreasyon alanı, çocuk ve spor parkları ile sahil şeridi ve plaj alanlarının süpürülmesi, temizliği ve çöplerinin toplanması işlemini yapmak. 7) Belediye sınırları içerisindeki dere ve kuru dere yataklarının çöplerini toplamak, taşkın riski taşımasına karşı ilgili kurumları bilgilendirmek. 8) Pandemi ve olağanüstü sağlık sorunları olduğunda diğer tüm birimler koordinasyonu sağlamak. Park ve Bahçe İşleri(Vektörel Mücadele İşlemleri-Park ve Yeşil Alan İşlemleri-Tarımsal İşlemler) görev yetki ve sorumluluğu Madde 17. 1) İmar planında yeni oluşturulan mahallelerde dinlenme parkı, çocuk bahçesi, spor alanları ve yeşil alan olarak tesis edilecek yerleri tespit ederek projelendirir ve uygulamasını yapar ya da ihale yolu ile yaptırılır.
2) Mevcut yeşil alanların ve parkların bakım ( budama, yabancı ot mücadelesi çapalama, ilaçlama, gübreleme, temizlik, sulama vs.) ve onarımını yapar veya ihale yolu ile yaptırılır.
3) Kent ormanları oluşturmak.( Toplu ağaçlandırma ve yol, refüj ağaçlandırmaları yapmak)
4) Kamu kurum ve kuruluşlarında gelen taleplere, müdürlüğün yürütmekte olduğu çalışmalar dahilinde yardımcı olmak.
5) Yeşil alanlarda sulama tesisatlarının kurulması, bank ve diğer kent mobilyaları gibi park donatımlarının temini, montesi, tamir ve bakımı ile ilgili çalışmalar yapmak.
6) Şehrin estetiği için süsleyici materyaller ( çiçeklik v.b ) projelendirmek, uygulama yapmak veya yaptırmak.
7) Vatandaşlardan gelen dilek ve şikâyetlerin değerlendirilerek, sonuçlandırılmasını sağlamak
8) Zorunlu hallerde nakledilmesi gereken ağaçların ağaç nakli işleminin yapılması
9) Çevre ile ilgili adli konularda park ve bahçeler müdürlüğünde görevli teknik elemanlarca bilirkişilik görevinin yapılması.
10) Vatandaşlara çevre bilincinin aşılanması.
11) Mülkiyeti Küçükkuyu Belediyesine ait bina, lojman, sosyal tesis v.b. alanların vektörel mücadelesi ve dezenfeksiyonunu yapmak.
12) Dünya Sağlık Örgütü ve Biyosidal Ürünler Yönetmenliği ile Biyosidal Ürünlerin kullanımı hakkındaki yönetmenliklere uygun çalışmalar yapmak . 13) Belediyenin mülkiyetinde bulunan zeytin ağaçlarının park ve yeşil alanlarda bulunan zeytin ağaçlarının her türlü bakım ilaçlama ve gübreleme işlemleri ile zeytin hasadının hasat mevsiminde hasadının yapılması. Toplanan hasadın zeytinyağına dönüştürülmesi için gerekli işlemlerin yapılması.
14) Ekonomik ve sosyal kalkınmaya dönük işbirliği, ortak yaklaşım, bilgi/beceri paylaşımı ve ortak hareketi özendirmek amacıyla kalkınma projeleri, kalkınma planları ile bütünleşerek doğa temelli çözümler geliştirerek tarımsal faaliyetlerin desteklenmesi, üreme ve yaygınlaştırma bütünsel tarımsal stratejisini genişletecek maddi imkansızlıklar nedeniyle gerçekleştiremedikleri projelere katkı sağlamak, yeni projeler tasarlamak, ortak hizmet projeleri gerçekleştirebilmek.
15) Belediye sınırları içerisinde açık ya da kapalı sera kurulumu bakımı onarımı işletilmesi yanı sıra bitki, mevsimlik ve çim yetiştiriciliği üretim alanı oluşturulması.
ÜÇÜNCÜ BÖLÜM Son Hükümler Çeşitli ve Son Hükümler Yönetmelikte hüküm bulunmayan haller Madde 18. İşbu yönetmelikte hüküm bulunmayan hallerde yürürlükteki ilgili mevzuat hükümlerine uyulur. Yürürlük Madde 19. 1) Bu yönetmelik hükümleri; Küçükkuyu Belediye Meclisi tarafından onaylanmasına müteakiben yayınlandığı tarihte yürürlüğe girer. 2) Bu Yönetmeliğin yürürlüğe girmesiyle birlikte, Küçükkuyu Belediye Meclisinin 09/12/2022 tarih ve 87 sayılı Kararı ile yürürlükte olan Fen işleri Müdürlüğü Çalışma Esasları Hakkında Yönerge yürürlükten kaldırılmıştır. Yürütme Madde 20. Bu Yönetmelik hükümleri, Küçükkuyu Belediye Başkanı tarafından yürütülür.
KOMİSYON KARARI: Fen İşleri Müdürlüğünün mevcut “Görev ve Çalışma Esaslarına İlişkin revize edilen yönetmeliği Komisyonumuzca yapılan inceleme sonucunda; Müdürlüğünden geldiği şekliyle Komisyonumuzca oy birliği ile uygun görülmüştür.
|